فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .  
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

موضوعات مرتبط: سیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالینداجاارتشایران

تاريخ : پنج شنبه 20 ارديبهشت 1396 | 15:57 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 

 

پایگاه خبری علت :کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که «جیمز کومی» رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «سی اِن اِن»، کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که «جیمز کومی» رئیس «اِف بی آی» از سمت خود برکنار شد.

«شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در خصوص برکناری جیمز کومی گفت: «رئیس جمهور آمریکا توصیه دادستان و معاون دادستان را پیرامون برکناری رئیس اداره تحقیقات فدرال- اف بی آی- پذیرفته است».

شایان ذکر است که جیمز کومی هفته گذشته در برابر اعضای کمیته قضایی مجلس سنا مدعی شد که «صدها و هزاران» رایانامه حاوی اطلاعات محرمانه از سوی «هما عابدین» دستیار ارشد «هیلاری کلینتون»- وزیر خارجه سابق آمریکا- به یک رایانه خانگی و مشترک میان وی و همسرش «آنتونی وینر»- عضو سابق کنگره از ایالت نیویورک- ارسال شده است.

یافته های کنونی «اِوان پرز» خبرنگار سی اِن اِن حاکی از آنست که اظهارات جیمز کومی در مورد شمار رایانامه های ارسالی از سوی عابدین به شدت اغراق آمیز بوده و اینکه اِف بی آی در تلاش برای یافتن راهی جهت تصحیح این خطاست.

هنوز مشخص نیست که جیمز کومی به چه دلیل در جلسه شهادت خود در مقابل کمیته قضایی مجلس سنا، در بیان تعداد این رایانامه ها اغراق کرده است.

این در حالی است که «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات و بازنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا سه شنبه هفته گذشته (دوم ماه مه) در مصاحبه ای با «کریستین امانپور» خبرنگار سی اِن اِن ضمن پذیرش مسئولیت شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری، زمان بندی نامه ارسالی از جانب جیمز کومی در روز ۲۸ اکتبر و افشاگریهای ویکی لیکس را به عنوان فاکتورهای مهمی در این شکست برشمرد و ادعا کرد که «چنانچه انتخابات در روز ۲۷اُم اکتبر برگزار شده بود، وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا برگزیده می شد».


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیترامپاف بی ای جیمز کومیبرکنارامریکا

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 12:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

پایگاه خبری علت : رئیس‌جمهوری آمریکا به کنگره این کشور اطلاع داد که تحریم‌های واشنگتن علیه سوریه و دستور وضعیت اضطراری ملی در قبال دمشق برای یک سال دیگر تمدید پیدا می‌کند.

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، تحریم‌های این کشور و سایر اقدامات امنیت ملی علیه سوریه برای یک سال دیگر تمدید می‌شود.

ترامپ مدعی شد: اقدامات دولت سوریه در سرکوب مردم این کشور که خواهان آزادی هستند، نه تنها تهدیدی برای سوری‌ها است، بلکه در منطقه بی‌ثباتی ایجاد می‌کند.

وی در ادامه ادعاهای خود اظهار کرد: اقدامات دولت اسد باعث اشاعه افراط‌گرایی می‌شود و تهدیدی نامتعارف و بزرگی علیه امنیت ملی،‌ سیاست خارجی و اقتصاد ایالات متحده است.

به گزارش ایسنا، تحریم‌های آمریکا علیه سوریه از سال ۲۰۰۴ بدین سو وضع و اجرا شده است.

ترامپ همچنین مدعی شده است: آمریکا اقدام دولت اسد به کاربست خشونت و سوءاستفاده از حقوق بشر را محکوم کرده و از دولت اسد می‌خواهد خشونت‌ها را متوقف کند.

خبرگزاری ایسنا

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیکنگرهترامپامریکاسوریهتجاوز

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 12:16 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

شمارش آرا از ساعت پایانی رای گیری آغاز شده و آمارهای اولیه نشان می دهد روحانی با 14 میلیون رای پیشتاز است. انتخاب وی نشان داد مردم فرصتی دوباره به وی داده اند تا برنامه ها، وعده ها و نقطه نظرات وی تکمیل و در حوزه عمل بیش از گذشته خودنمایی کند.

 

روحانی با 14 میلیون رای تا این ساعت پیشتاز انتخابات دوازدهم

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیانتخاباتپیشتازیروحانی رییسیپیروزی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 12:3 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

دولت روحانی انتخاب مردم است و مردم چشم امید دارند که این دولت بتواند شرایطشان را بهبود بخشد با ایجاد مانع در مسیر دولت تنها شرایط مردم را سخت تر کرده ایم و جز ایجاد نارضایتی خدمتی به انقلاب نکرده ایم.
 

 

عملکرد منطقی، آشتی با جهان بین الملل و پرهیز از تندروی مطالبه اصلی ملت ایران

به گزارش تیترشهر:حسن روحانی بار دیگر اقبال درخشانی از طرف مردم ایران دریافت کرد و توانست با شعار عملکرد منطقی، آشتی با جهان بین الملل و پرهیز ازتند روی نظر جامعه ایران را به خود جلب کند. هرچند رای شماری شوراهای شهر هنوز آغاز نشده است اما برآوردها حاکی از آن است لیست های نزدیک به آقای روحانی و جبهه اصلاحات نیز در میدان رقابت موفق تر عمل کرده اند.

مردم دریافتند کدام خط فکر می تواند بی خطرتر و کم حاشیه تر اهداف و مصلحتشان را رقم بزند و همین نکته است که روحانی را باردیگر برگزید.

امروز بسیاری از رسانه های تند رو زبانشان را قلاف کرده اند و جز حماسه حصور سعی کردند پیام این انتخابات را درک نکنند. کسانی که از ابتدای جریان عظیم انتخابات دولت را به شدت کوبیدند و برای جلب نظر مردم به هر چیزی چنگ زدند. 

افشاگری، بد اخلاقی، وارونه جلوه دادن واقعیت چهارساله دولت تدبیر و امید و بسیاری از مسائلی که خود مردم درک کرده بودند، همه این ها ثابت کرد، جریان واقعی مردم با چیزی که رسانه های تندرو نشان می دهد کیلومتر ها فاصله دارند.

هرچند روز گذشته اخلال در سیستم و تغییر رویه در ساعات پایانی سبب شد برخی از مردم نتوانند رایشان را به صندق بریزند اما همین درصد مشارکت در داخل و به ویژه خارج که در تاریخ انقلاب بی سابقه است نشان داد تفکر حسن روحانی تفکر مطلوب نظر مردم است.

امروز وظیفه دولت دوازدهم سخت از همیشه خواهد بود زیرا در صورت شکست رکورد آرای کاندیدای پیروز حسن روحانی از همه رئسای قبلی پیشتاز است و این یعنی در اوج سیاه نمایی مخالفین دولت، حسن روحانی تنها امید مردم برای بهبود وضعیت است و همین مسئله انتظارات را از وی و کابینه دولت بالا می برد.

حسن روحانی ثابت کرد در مناظرات خود درخشیده و هیئت دولت را دست فردی مسلط بر اوضاع سپرده است. بخش زیادی از موفقیت روحانی رای مردم به جهانگیری است فردی به جد می توان آن را پدیده این انتخابات دانست.

ملت ایران بارها در مناظرات بیچاره و بدبخت خطاب شدند و مخالفین دولت گفتند مردم بلوچستان و خراسان جنوبی با یارانه زندگی می کنند این در حالی است که مردم در بیشتر استان های محروم، روحانی را انتخاب کرده اند و رای وی در مقایسه را رقیبانش بسیار جلوتر است.

امید است در مسیر پیش رو بد اخلاقی های گذشته تکرار نشود، رسانه ها و دستگاههای مخالف دولت مانند چهارسال گذشته مدام به سنگ اندازی نپردازند و بدانند دولت روحانی انتخاب مردم است و مردم چشم امید دارند که این دولت بتواند شرایطشان را بهبود بخشد با ایجاد مانع در مسیر دولت تنها شرایط مردم را سخت تر کرده ایم و جز ایجاد نارضایتی خدمتی به انقلاب نکرده ایم.

 

 

موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاعتدال روحانیاشتیتندرویملت

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 12:0 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

شهر در انتظار نتیجه شورای شهر

به گزارش تیترشهر:شمارش انتخابات شورای شهر تهران در برخی از شعب اخذ رای با پایان یافتن شمارش ارای ریاست جمهوری آغاز شده است اما حدود دو روز زمان می برد تا تجمیع آرا مشخص شود و نتیجه انتخابات اعلام گردد.

انتخابات مجلس دهم و پیروزی قاطع لیست امید به مردم آموخت برای شرکت در انتخابات پارلمانی، باید به صورت لیست کامل رای دهند تا تمامی اعضای یک جبهه فکری را به پیروزی برسانند، این تجربه موفق در انتخابات شورای شهر تکرار شد و مردم از روزها قبل در پی انتخاب لیست مورد نظر خود بودند.

شورای شهر تهران هرچند در این دوره شاهد بی نظمی کثیری در انتشار لیست های کذب بود اما ظرفیت شبکه های اجتماعی و تایید لیست نهایی توسط رهبران جریان های سیاسی توانست خلاء اطلاع رسانی درست را به خوبی پر کند و همه چیز را به شکل مطلب به دست مردم برساند.

تا دو روز دیگر شورای شهر جدید اعلام می شود و تهران چهره های جدیدی را در مسند مدیریت شهری خواهد دید. از همین رو مردم امیدوارند تا دیگر شاهد بی قانونی ها ، لا پوشانی ها و ابهامات نباشند. بسیاری از کاندیداها مخالف سیاست زدگی شورها هستند از همین رو مردم امیدوارند که شهردار جدید تهران مانند 12 سال گشته رفتار نکند.

تهران طی دوران شهرداری و شورای شهر اصولگرای خود بسیاری از باغات خود را از دست داد، کیفیت مطلوب زندگی مردم محقق نشد، مطالبات مردم شهر برآورده نگشت و همه اصول شهرسازی زیرپا گذاشته شد. هرچند مسئولین بعدی باید از شهرداری تهران و شورای شهر آواربرداری کنند تا بتوانند مسیرهای غلط رفته را اصلاح و تغییر رویه دهند اما مردم امیدهای بسیاری به این شورا بسته اند.

شورای پنجم نقطه عطفی شد تا اهمیت پارلمان شهری به خوبی به مردم ثابت شود. مردم دیگر شورای شهر را فرمایشی یا تشریفاتی نمی دانند بلکه دریافته اند تا چه می تواند انتخاب افراد اصلح به نفع شهر و زندگیشان باشد.

در این انتخابات همه به نیز نقش شوراها در عمران و آبادانی روستاها و شهرها و امور رفاهی مردم پی بردند که اصل یکصدم برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان با نظارت شورایی به نام شورای ده، بخش، شهر، شهرستان یا استان صورت می‌گیرد که اعضای آن را مردم همان محل انتخاب می‌کنند.

مشارکت مردم در انتخابات ثابت کرد تا چه اندازه شورا اهمیت دارد و تا چه حد این مسئله برای مردم روشن شده است.مردم دانستند که انتخاب کشتی گیر و وزنه بردار نمی تواند تاثیری بر رشد شهرشان داشته باشد از همین رو بادغدغه وارد میدان شدند و به دنبال فردی گشتند که احساس کردند می تواند قدمی برای آنها بردارد و درک درستی از شرایط داشته باشد.


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشورای شهرانتخاباتتهذ

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

هرچند مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، جشن مردمسالاری را برای مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی مسجل کرد، صفحات نخست روزنامه های شنبه، از بیم و امیدهای جریان های سیاسی کشور نسبت به نتیجه انتخابات حکایت دارد.

 

صفحات یک روزنامه های شنبه سی ام اردیبهشت 96 در حالی بسته شده اند که در ساعت 24 و در آخرین لحظات جمعه انتخاباتی، شعب اخذ رأی بسته شدند و ماراتن انتخاباتی 4 کاندیدا با رقابت نفس گیر بین دو کاندیدا اصلی پایان یافت. هرچند مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جشن مردمسالاری را برای مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی مسجل کرد، صفحات اول روزنامه های شنبه حکایت از بیم ها و امیدهای جریان های سیاسی کشور نسبت به نتیجه انتخابات دارد.

به گزارش «تابناک»، هرچند همه روزنامه های اصولگرا و اصلاح طلب تلاش کرده اند، بدون استناد به آمار رسمی، هیچ خبر تأیید نشده ای از نتیجه انتخابات را در صفحات اول خود منتشر نکنند، مسأله ای که حس و حال موجود در جریان های سیاسی از آن قابل استنباط است، تیترها و عکس هایی است که صبح فردا روی پیشخوان مطبوعات در معرض دید مردم قرار خواهند گرفت. زمانی که احتمالا بخش چشمگیری از آرا شمارش شده اند و می توان حدس زد رئیس جمهور دوازدهم کیست.

در ادامه مروری می کنیم به صفحه نخست و تیتر یک روزنامه های شنبه سی ام اردیبهشت.

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیروزنامهانتشارات30 اردیبهشتاصولگرااصلاحطلبانتخابات

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:50 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

شما می توانید زبان خود را به عنوان یک اسفنج باکتری در نظر بگیرید که باکتری های بد را در سراسر دهان پخش می کند و موجب شکل گیری مشکل و بیماری می شود.مسواک زدن زبان کمک زیادی به بهداشت دهان میکند.
 

 

چرا باید زمان مسواک زدن زبانمان را هم مسواک بزنیم


به گزارش تیترشهر بیش از 700 گونه باکتری مختلف در دهان تان زندگی می کند. همه این باکتری ها مضر نیستند. اما اگر باکتری های مضر در شکاف های دهانتان تکثیر پیدا کنند، یا بر روی سطح زبان تان قرار بگیرند، می توانند خسارت سنگینی به سلامت دهان و دندان تان وارد کنند.

این اتفاق چگونه ممکن است؟ زبان تان را به عنوان یک اسفنج پر از باکتری در نظر بگیرید که این میکروب ها را در دهانتان منتشر می کند و سبب ایجاد مشکلات و بیماری می شود.

تنفس بدبو

بوی دهان یکی از مشکلاتی است که به عدم مسواک زدن زبان مرتبط است. این اتفاق چگونه رخ می دهد؟ باکتری ها بر روی زبان تان لانه می سازند و شروع به رشد در هر طرف کرده و موجب بوی بد و ناپاکی می شوند.

پوشیده شدن جوانه های چشایی

زمانی که شما به زبان تان مسواک نمی زنید، یک پوشش تند و زننده از باکتری ها، ذرات غذا و سلول های مرده پوست به نام بیوفیلم بر روی جوانه ی چشایی زبان تان قرار می گیرد و آن را می پوشاند. در نتیجه ی این اتفاق، حس چشایی تان تضعیف می شود. بعد از مسواک زدن و تمیز کردن زبان، دوباره این حس بازمی گردد.

زبان مودار سیاه

ما باعث ایجاد زبان مودار سیاه نمی شویم. این وضعیت زمانی رخ می دهد که برآمدگی های کوچک روی زبان به خاطر باقی ماندن پس مانده های غذا و نوشیدنی ها مانند قهوه تیره می شوند. این حالت بعد از مسواک زدن زبان رفع خواهد شد.

برفک دهان

عفونت مخمری دهان در پزشکی به عنوان برفک دهان شناخته می شود. این حالت می تواند زمانی رخ دهد که سطح باکتری های موجود در دهانتان، به دلیل عدم مسواک زدن زبان، در شرایط مناسبی نباشد.

در این شرایط به طور طبیعی رشد فزاینده و خارج از کنترل مخمرها را شاهد خواهیم بود که نتیجه ی آن ایجاد لکه های سفید بر روی زبان است. مصرف یک داروی ضد قارچ و مسواک زدن منظم زبان، مشکل را حل می کند.

بیماری پریودنتال

باکتری های موجود در زبان می توانند به دندان ها نیز انتشار پیدا کنند و باعث التهاب ، قرمزی و تورم لثه ها شوند. اگر آن را درمان نکنید، التهاب می تواند به بیماری پریودنتال پیشرفته تبدیل شده و دندان ها یکی پس از دیگری بیفتند. موضوع نگران کننده این است که التهاب مزمن ناشی از بیماری پریودنتال با بالا رفتن احتمال ابتلا به حمله قلبی، سکته مغزی و سقط جنین در ارتباط است.

نکته

احتمالا اکنون تصمیم گرفته اید که زبان تان را نیز به طور مرتب مسواک بزنید. پس بهتر است روش صحیح انجام آن را نیز بدانید.

برای مسواک زدن زبان می توانید از مسواک مخصوص زبان (تصویر اول) استفاده کنید و یا با مسواک دندان این کار را انجام دهید. ولی مسواک دندان را باید به آرامی روی زبان تان بکشید تا آسیبی به زبان نرسد.

همچنین در حال حاضر مسواک هایی در داروخانه ها به فروش می رسند که یک طرف آن برای دندان و یک طرف آن برای زبان است، یعنی پشت مسواک دندان، برجستگی های ریزی وجود دارد که برای زبان است (تصویر دوم). روی خود مسواک هم نوشته شده که "مسواک زبان هم دارد".

برای مسواک زدن، از قسمت عقبی زبان شروع کرده و به آرامی به سمت جلو بیایید و پس از آن طرفین زبان را مسواک بزنید.

برای این کار حتما نیازی به خمیردندان نیست، اما احتمالا با استفاده از خمیر دادن راحت تر خواهید بود، زیرا از اصطکاک زیاد مسواک و زبان می کاهد و شستشو را موثرتر می کند.

بهتر است این کار به طور منظم یک بار در روز انجام شود، هر چند که ایده آل، دو بار در روز است.

موضوعات مرتبط: پزشکی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمسواکزبانپاکیزگیفساد دهان و دندانبهداشتبهداشت دهان و دندان

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:47 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

چطور شوره سر را برطرف کنیم؟

به گزارش تیتر شهر : بسیاری از افراد از شوره سر خود ناراضی هستند و به دنبال راهی برای درمان آن می گردند.

چگونه شوره سر را برطرف کنیم؟

محصولات بسیار زیادی در بازار وجود دارد که مدعی برطرف کردن شوره سر هستند مانند محلول ها و شامپوهای مختلف. اما امروز در این مقاله قصد داریم به شما آمورزش دهیم چگونه با تغییر عادت در شتشوی موی سر خود می توانید شوره سر را از بین ببرید.برای برطرف کردن شوره سر می توانید راه کارهای زیر را در پیش بگیرید:

موهای خود را مرتب بشویید اما نه به صورت وسواس گونه!

شوره سر در اثر ریزش پوست خشک شده سر شما ایجاد می شود و خود مو به تنهایی نمی تواند عامل شوره سر باشد.

روزی یک بار موی خود را با شامپو ضد شوره بشویید تا خشکی پوست سر برطرف شود. در هر هفته ۲ یا ۳ بار از شامپو ضد شوره خود استفاده کنید.

شستشوی زیاد و افراطی سر می تواند باعث تشدید شوره سر شود.

به شامپوی خود زمان بدهید.

اگر قصد دارید سر خود را با شامپو ضد شوره بشویید، حداقل ۵ دقیقه بعد از زدن شامپو صبر کنید و به آن زمان بدهید تا به از بین بردن شوره سر کمک کند.

پس از شامپو زدن و حمام، موهای خود را شانه کنید.

شانه کردن مو باعث می شود، چربی که به طور طبیعی در پوست سر وجود دارد، آزاد شود و در سطح پوست سر پخش شود و از خشک شدن پوست سر جلوگیری کند. تمام سطح سر و موهای خود را شانه کنید.

از قرار گرفتن در موقعیت  های استرس زا، خودداری کنید.

استرس باعث ایجاد شوره سر می شود، بنابراین سعی کنید استرس خود را مدیریت کنید و بر آن غلبه کنید.

غذای سالم بخورید. هر چیزی که شما وارد بدن خود کنید، بر واکنش بدن شما تاثیر خواهد گذاشت. خوردن غذاهایی مانند فست فود ها و غذاهای بسیار شیرین می تواند اثرات منفی بر پوست و موی شما داشته باشد.

غذاهایی که حاوی موادی مانند زینک و ویتامین B6 می باشند، در بهبود وضعیت پوست و موی شما و درمان شوره سر می توانند بسیار موثر باشند.

منبع:خبرنگاران


موضوعات مرتبط: علمی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشوره ی سردرمانشامپوشامپوی ضد شوره

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:45 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

نتایج اولیه و غیر رسمی انتخابات ریاست جمهوری از برخی کشورهای خارجی، روستاها و برخی شهرهای کوچک در حالی به تدریج اعلام می شود که گفته شده، رقابت جدی بین دو کاندیدا «حسن روحانی» و «سید ابراهیم رئیسی» در جریان است که البته خبرها از پیشتازی روحانی حکایت دارد. این خبر شامل آمار، اطلاعات و اخبار غیررسمی درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری است و برای قطعیت آن باید منتظر آمار مراجع قانونی و رسمی ماند.

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیریاست جمهوریرییس جمهورانتخابات 96روحانیرییسیهاشمی طبامیرسلیم

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:39 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

  به نقل از خبرگزاری رویترز، در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده به عربستان سعودی، دو کشور در حال مذاکره برای نهایی کردن قراردادهای ده‌ها میلیارد دلاری خرید تسلیحات هستند.

به نوشته رویترز به نقل از منابع آگاه، سامانه دفاع موشکی تاد؛ سامانه نرم افزاری C2BMC (که برای کنترل و فرماندهی و ارتباطات در جنگ به کار می رود) و همچنین یک بسته تجهیزات ماهواره ای، بخشی از تجهیزاتی است که به عربستان فروخته خواهد شد.

خودروی زرهی برادلی و تانک ام109 نیز بخشی دیگر از بسته مورد مذاکره را تشکیل می دهند.

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسفردونالد ترامپعربستانخریدتسلیحاتتجهیزات ماهواره ای

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:35 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

پارسانیا

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دولت بدون دریافت نظر از شورای عالی انقلاب فرهنگی جلساتی برای اجرایی ساختن سند ۲۰۳۰ برگزار کرده و این شورا نیز پس از پذیرفتن این سند متوجه آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی نیست که بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تدوین و ابلاغ سیاست‌های نظام به‌عهده رهبر معظم انقلاب است و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در جریان پذیرش سند 2030 قرار می‌گرفت؛ اما متأسفانه دولت بدون اعلام به این شورا و دریافت نظرات از اعضای آن، این سند را پذیرفته و در جهت اجرایی ساختن آن حرکت کرده‌اند که عملی غیرقانونی است.


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشورای عالی انقلاب فرهنگیسند 2030نظامغیر قانونی

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:33 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

2030

 رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: بر اساس ماده ۷۹ برنامه ششم توسعه، وزارت آموزش و پرورش باید فقط سند تحول بنیادین را اجرا کند و اجرای سند ۲۰۳۰ از نظر قانونی لغو است.

سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو چیست؟/ دلایلی که نباید به سند یونسکو خوشبین بود

 


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسند2030اموزش و پرورشیونسکو

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 11:29 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

سلام به روی ماهتون.الان ساعت 11 و 5 دقیقه س و من بعد کلی کار اومدم اینجا یه پست عجله ای بذارم و برم.اخه باید برم دنبال پسر خوشگلم از پیش دبستانی بیارمش .از خدا پنهون نیست از شما هم پنهون نباشه که همسر عزیزم خیلی اصرار کرد که کلا واسه جیگرمون سرویس بگیریم ولی من دلم پیاده روی میخاست بوسه ولی چون رو حرف شوشوی نازنینم نه نیارم فقط صبحها به اصرارش بله گفتمچشمکبلههههه ما چنین ادمایی هستیم خندهخب بگذریم ولی بازم از خدا پنهون نیست از شما هم دوباره پنهون نباشه که...نمیدونید من چه دخمل زرنگی ام که حتی شامم بار گذاشتم تا اگه خدا بخاد بعد از ظهر یه ذره بشینم درس بخونم میدونم امسالم مثل هر سال تو مسابقات تفسیر قران حتما رتبه میارم .

هییییییییی...بگذریم ....راستی نمیدونید شام چیییی بار گذاشتم بگم دهنتون اب میفته ...بگم ؟...بگم ؟ به قول اون یارو خندهچشمکخورشت هویج ...به به ...خدا کنه پارسای کوچولومون دوباره سر میز  غر نزنه ....همسرم که حرف نداره هر چی مربوط به منه دوست داره مخصوصا دستپختمو ..شوشو جونم عاشقتم ..بوسهببخش یه موقعی سرت غر میزنم ولی بدون که تو همه ی دنیامی .

 

اوه چتونه ؟احساساتی شدینا ...خخخخ

 

من دیگه مرخص شم دیر شد .بایچشمک


موضوعات مرتبط: دست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشامپارساشوهرشوشوخورشت هویجدستپختدختردخمل

تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | 11:4 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

سیروس مقدم / پایتخت

سیروس مقدم کارگردان مجموعه های پاییتخت با بیان اینکه اگر موسسه اوج پا پیش نمی‌گذاشت، شاید باز هم مردم شانس دیدن پایتختی دیگر را پیدا نمی‌کردند، گفت: «پایتخت ۵» سریال سختی است، به مسائل و فضاهایی ورود میکند که برای خود ما هم تازه‌گی دارد.»


موضوعات مرتبط: اجتماعیفرهنگ و هنرمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسیروس مقدمپایتخت 5موسسه ی اوج

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | 11:1 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

امیر اکرمی نیا

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد فضای دو قطبی همواره یکی از مهمترین راهبردهای دشمنان و در رأس آنها آمریکا در قبال ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر سرتیپ دوم سیدرضا اکرمی‌نیا ظهر امروز در همایش ویژه آگاه‌سازی فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مفاهیم قدرت در سیاست خارجی هر کشور و نظام بین الملل اظهار داشت:ما در نظام بین الملل شاهد تحولی در مفهوم قدرت هستیم.

 معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این مفهوم از قدرت سخت به قدرت نرم تبدیل شده و هم اکنون قدرت هوشمند در جوامع مطرح است که تلفیقی از مولفه‌های قدرت سخت و نرم بر اساس مقتضیات زمان است.

وی با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریو همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: خارجی‌ها و رسانه‌های بیگانه چندین ماه قبل بر اهمیت انتخابات ما تاکید کرده و آن را یکی از 10 انتخابات مهم سال 2017 نامیدند.

امیر اکرمی‌نیا گفت: دشمنان سعی می‌کنند مردم را نسبت به عدم شرکت در انتخابات ترغیب کنند و با استفاده از راهبرد ایجاد فضایدو قطبی که هموارهیکی از مهمترین راهبردهای دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا در قبال ایران بوده است تضعیف از درون را برای از بین بردن انقلابی‌گری ملت ایران به‌کار می‌بندند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به وجهه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح تشویق و ترغیب همه در جهت مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو بر طبق عملبه فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا است. 

 معاون سیاسی  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح نیز یکی از وظایف همه شرکت کنندگان در انتخابات است و راه رسیدن به یک انتخاب برتر بررسی معیارهابر اساس شاخصه‌های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری است .

به گزارش تسنیم، همایش ویژه آگاه‌سازی فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان گیلان با حضور جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امیر سرتیپ دوم دکتر اکرمی‌نیا امروز در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا برگزار شد.


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفضای دوقطبیراهبردمعاون عقیدتی ارتشرشتامیر سرتیپسید رضا اکبرنیا

تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | 10:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

نشست خبری عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان

کدخدایی با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی نظارت دارد گفت: ابزار قانونی برای مشخص شدن هزینه‌های تبلیغات وجود ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان شب گذشته در برنامه زنده «نگاه یک» با بیان اینکه تاکنون مراحل اجرایی و نظارت بر انتخابات آینده به خوبی پیش رفته است، افزود: برای صیانت از آرای مردم، وظیفه قانونی داریم و قانون معیار شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات است. 

وی با بیان اینکه وظایف هیئت‌های نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی با انتخابات ریاست‌جمهوری متفاوت است، افزود: در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی، هیئت‌های نظارت، وظیفه نظارت بر عملکرد هیئت‌های اجرایی را در بررسی صلاحیت‌ها دارند، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری بررسی صلاحیت‌ها در خود شورای نگهبان و اعضای این شوراست.

سخنگوی شورای نگهبان، اظهارداشت: در انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای نگهبان بر همه مراحل انتخابات از جمله چاپ تعرفه‌ها و توزیع صندوق‌ها نظارت دارند و همه مراحل اجرایی این انتخابات همراه با نظارت است. 

کدخدایی گفت: شورای نگهبان براساس قانون بر تمام مراحل انتخابات نظارت جامع و مؤثر دارد.

وی افزود: در قانون انتخابات، ضعف‌ها و محدودیت‌هایی وجود دارد که تعریف نشدن تبلیغات انتخاباتی از جمله این ضعف‌هاست؛ قانون نسبت به تبلیغات انتخاباتی ساکت است. 

سخنگوی شورای نگهبان، افزود: امیدوار بودیم قانون جامع انتخابات در مجلس شورای اسلامی بررسی و دولت در این زمینه اقدام کند اما این اتفاق نیفتاد.

کدخداییگفت: برخی از تخلفات در انتخابات به قوه‌قضائیه بازمی‌گردد و این قوه برای رسیدگی به این تخلفات از جمله موضوع تبلیغات ستادی را تشکیل داده است.برخی از تخلفات انتخابات نیز مربوط به شورای نگهبان است و این شورا اگر تبلیغات غیرواقعی، گسترده و تأثیرگذار بر نتیجه انتخابات باشد، می‌تواند آن را بررسی کند.

وی گفت: شورای نگهبان با هیئت کارشناسی بر فضای مجازی نظارت دارد و اگر تبلیغات در این فضا در انتخابات تأثیرگذار باشد، شورای نگهبان به آن وارد می‌شود. 

سخنگوی شورای نگهبان، افزود: تاکنون به جز موارد جزئی، تخلفات مهمی در بحث تبلیغات انتخابات گزارش نشده است. 

کدخدایی با بیان اینکه گزارش برخی تخلفات جزئی انتخاباتی به وزارت کشور، قوه‌قضائیه و شورای نگهبان از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، برای بررسی نهایی ارسال شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ابزار قانونی برای مشخص شدن هزینه‌های تبلیغات انتخابات وجود ندارد، اگر تبلیغاتی خارج از عُرف انجام شود، با آن برخورد می‌کنیم، اما ارزیابی این تخلفات بسیار سخت است و باید روش‌های پیشگیرانه درباره آن داشته باشیم.

وی اضافه کرد: قوانینی که در مراحل مختلف انتخابات، اعم از ثبت‌نام نامزدها، تبلیغات و... وجود دارد، قوانین حداقلی و شاید ناکارآمد است؛ به عنوان نمونه، قانون تبلیغات انتخاباتی را تعریف نکرده و تنها یک سلسله از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را ذکر کرده که از چه زمانی شروع و از چه زمانی ممنوع است.

کدخدایی ادامه داد: اگر تبلیغات به گونه‌ای باشد که در سرنوشت انتخابات مؤثر باشد و تبلیغات غیرواقعی باشد شورای نگهبان می‌تواند به موضوع ورود پیدا کند.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، گفت: با توجه به فرصت شکایت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس، از نتیجه بررسی صلاحیت خود تاکنون، پنج داوطلب به شورای نگهبان شکایت کرده‌اند که نتایج بررسی این شکایت‌ها تا روز دوشنبه به وزارت کشور و فرمانداری‌ها اعلام می‌شود. 

کدخدایی اظهارداشت: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر‌اساس قانون بر‌عهده مجلس شورای اسلامی است، اما بررسی و نظارت بر این انتخابات تاکنون مکانیزم ثابتی نداشته است. 

وی خاطرنشان کرد: اگر سازمان مستقل و دائمی برای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود داشته باشد، نظارت بر این انتخابات مؤثرتر و دقیق‌تر خواهد بود.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیانتخاباتفضای مجازیوزیر کشورنظارت

تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | 10:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

مصلحی در شیراز

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه برخی‌ها ادعای این را داشتند که جلوی تهدیدات دشمن را گرفته و از وقوع جنگ جلوگیری کرده‌اند گفت: ما هر موقع که از رسانه‌های مختلف اخبار را دنبال می‌کردیم همیشه گزینه نظامی دشمن روی میز بود و کشور را تهدید می‌کردند.  پس چگونه جلوی تهدیدات دشمن را گرفتید.منتفی شدن تهدیدات دشمن بعد از برجام دروغ است. در صورتی که حضور پررنگ مردم در صحنه‌ها موجب حفظ نظام و انقلاب شده است.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیوزیر اطلاعاتبرجامتهدیدتهدید نظامی

تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | 10:49 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | 10:47 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | 10:46 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

بدل مسی این روزها تبدیل به سوژه رسانه های خارجی شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا پرستش پسری است ایرانی که شباهت زیادی به لیونل مسی دارد. تصویر او حتی در رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی هم منتشر شده است.
 
حالا خبرهای جالبی درباره بدل مسی به گوش می رسد. او ظرف روزهای آینده قرار است به اسپانیا سفر کند تا با مسی اصلی دیدار داشته باشد.
 
پرستش ادعا کرده از طرف خود مسی دعوتنامه دریافت کرده است. بی شک دیدار مسی ایرانی با مسی واقعی، می تواند بسیار جالب باشد.
 
 
منبع: روزنامه خبر ورزشی
 

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمسیبدل مسی

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 12:0 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

خانواده سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس که به ایران آمده‌اند، این روزها مشغول ایرانگردی هستند.

خانواده برانکو ایرانگردی می‌کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همسر و فرزند برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چند روزی است به ایران آمده‌اند و این روزها مشغول ایرانگردی هستند.
 
خانواده سرمربی پرسپولیس پس از آمدن به ایران ابتدا راهی شهر شیراز شدند تا از آثار باستانی و نقاط دیدنی این شهر دیدن کنند.
 

آنها شب گذشته برای بازدید از اصفهان و دیار زاینده‌رود وارد نصف جهان شده و قرار است طی چند روز آینده به بازدید از شهر اصفهان بپردازند.
 
 
منبع: فارس

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیبرنکوایرانگردی

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

مدیر هماهنگی امور پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دختر بچه پنج ساله ای به نام رقیه که پنج شنبه گذشته بر اثر ضربات ناپدری اش دچار مرگ مغزی شده بود، امروز (‌دوشنبه ) در بیمارستان جان باخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  دکتر ابراهیم خالقی افزود: قرار بود عمل اهدای عضو این کودک مرگ مغزی انجام شود، ولی این عمل به دلیل ایست قلبی منتفی شد.
 
قربانی کودک آزاری در مشهد جان باخت 
 

وی بیان کرد: این در حالی است که تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال مذاکره با پدر اصلی کودک برای اهدای اعضای بدن وی به بیماران نیازمند بودند.
 
وی خاطر نشان کرد: حداکثر مدت زمان برای قابلیت پیوند اعضای فردی که دچار مرگ مغزی شده به بدن بیماران بین 7 تا 10 روز است.
 
وی اظهار کرد: جسد این دختر بچه برای بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی شد.
 
دختر پنج ساله در مشهد به نام رقیه بر اثر ضرب و شتم ناپدری اش دچار مرگ مغزی شده بود.
 
این کودک خردسال پنج شنبه گذشته به بیمارستان هاشمی نژاد مشهد انتقال داده شد و هنگام پذیرش این کودک آثار جراحت متعدد ناشی از ضرب و شتم بر روی شکم، سر و صورت وی قابل مشاهده بود و پس از اقدامات پاراکلینیکی و تصویر برداری مشخص شد که علاوه بر شکستگی های پا و لگن دچار آسیب های مغزی نیز شده است.
 
منبع:ایرنا
 


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیکودک ازاریکودک مشهدی پیوند اعضا

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:20 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:19 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید مدتی پیش از ماشین جدید و گران‌قیمت خود رونمایی کرد.

به گزارش شریان نیوز،کریستیانو رونالدو این بار یک خودرو بوگاتی به کلکسیون ماشین های گران‌قیمت و لوکس خود اضافه کرده است. قیمت این خودرو سوپر لوکس 1500 اسب بخاری 2.4 میلیون یورو است.

 
خودرویی که سرعت آن به 288 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت تنها 2.5 ثانیه زمان می‌خواهد. از این خودرو تنها 500 عدد تولید شده است.
 
رونالدو از سال 2006 تا به امروز 19 ماشین خریداری کرده است. «بی ام و» مدل ام 6، بنتلی، مرسدس بنز کلاس سی، آئودی کیو 7، فراری اف 430 و 599 جی تی بی، پورشه 911 کاررا 2 اس کروک، آئودی آر8، آئودی آر اس 6، مازراتی، فراری 599 جی تی او، لامبورگینی آونتادور، پورشه کاین توربو، مرسدس بنز سی 220، بوگاتی ویرون، استون مارتین، فانتوم رولز رویس ماشین‌های این فوق ستاره پرتغالی در این سال‌ها بوده‌اند.
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: اجتماعیورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیماشینرونالدو

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:17 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

فرزندم! بالاترین سرمایه‏ها عقل است.بزرگترین فقر حماقت است.ترسناک ترین ترسها،خود بینى است و برترین نسب اخلاق نیک است

 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیحضرت امیرامام حسینکلام معصومسرمایهفقراخلاق نیک

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

شروع به پُرکردن کیف پولتان کنید، ۱۰ درصد درآمد خود را ذخیره کنید

پول دار شدن اول از مرحله پول دادن به خودتان شروع می‌شود. باید حدود ۱۰ درصد درآمد خود را جمع کند. آرکاد مطرح کرد که برای هر ۱۰ سکه‌ای که می‌گیرید، در کیف پولتان برای ۹ سکه فضا بگذارید. با این روند کیف پولتان کمی سنگین‌تر می‌شود و حس خوبی به شما دست می‌دهد. وی معتقد است که هر کسی، چه پولدار چه فقیر می‌تواند پول خود را کنار بگذارد و با کنار گذاشتن آن ۱۰ درصد می‌توانید خود را عادت بدهید و زندگی کنید.

 

 

کمتر از آن مقداری که درآمد دارید، خرج کنید

مرحله بعدی این است که به راحتی کمتر مقدار درآمدی که دارید خرج کنید. البته گفتن این موضوع راحت است ولی به آن عمل کردن بسیار سخت. قدرتی که همه انسان‌ها دارند، این است که با افزایش حقوق خود خرجشان را نیز افزایش می‌دهند. برای کنترل‌کردن مخارج خود، باید حواستان به پولی که خرج می‌کنید، باشد و متوجه شوید که پولتان کجا می‌رود. برای اولین و بهترین اقدام می‌توانید خرج‌های خود را یادداشت کنید.

 

 

سرمایه‌گذاری کنید

یکی از عادت‌هایی که باید داشته باشید، به غیر از کنترل‌کردن پول خود و کنار گذاشتن ۱۰ درصد آن، پول خود را وارد کار کنید.

یکی از موفقیت‌های شما در پولدار شدن این است که بتوانید طوری در پول خود سرمایه‌گذاری کنید که برای شما کار کند، یعنی پولتان را برده خود کنید.

 

 

در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کنید

پیشنهاد آرکاد این است که هر مردی باید سقفی بالای سر خود داشته باشد که برای شخص او باشد. البته قبل از این که خانه بخرید، باید توجه کنید که آیا می‌توانید از عهده خرج آن در بیایید و تا چه حدود خانه می‌توانید داشته باشید.

 

 

برنامه برای پس از بازنشستگی داشته باشید

تمام زندگی یک مرد از بچگی تا پیری شکل می‌گیرد. به همین دلیل باید توجه داشت که بعد از بازنشسته‌شدن چه درآمدی را برای خود نگه می‌دارند و پول‌های خود چه می‌کنند. با ذخیره‌کردن پول‌ها می‌توان برای بازنشستگی خود پس‌اندازی داشت و با کار نکردن نیز می‌توان زندگی خوبی داشت.

 

 

برای آموزش خود وقت بگذارید

هرچه عمل بیشتری داشته باشید، پول بیشتری خواهید داشت. افراد پولدار بیشتر وقت خود را برای آموزش خود و کسب علم می‌گذارنند و تخمین زده شده که ۸۰ درصد از مال خود را برای مطالعه می‌گذارند.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمیلیاردرراز پولداریدخلخرجپس انداز

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:5 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

گزارش بازدارندگی پسابرجام

 

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» ضمن اعتراف به ناتوانی آمریکا در مقابله با قدرت منطقه‌ای ایران، چارچوبی را برای تدوین سیاست ضدایرانی دولت ترامپ در پسابرجام پیشنهاد می‌دهد.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیقدرت ایرانقدرت منطقه ای ایراندولتترامپضد ایرانی

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 10:59 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

ووتل
 

ژنرال جوزف ووتل، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی با تکرار ادعاها علیه ایران گفت که تهران می‌خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد. 

وی که در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان امریکا صحبت می‌کرد از افزایش تنش‌ها با ایران به عنوان چالشی یاد کرد که نیازمند توجه و تلاش آمریکا است. 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیموشکقدرت ایراننظامقدرت موشکیامریکاژنرال امریکایی

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 10:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

رقابت بین سامسونگ و ال جی همواره وجود داشته و این رقابت به خصوص در زمینه تلویزیون بسیار نزدیک به هم هست. تقریبا هر سال شاهد اضافه شدن تکنولوژی‌های جدیدی به این عرصه هستیم و هر دو شرکت تلاش می‌کنند در این زمینه نوآوری‌هایی را داشته باشند. 

حالا اما به نظر می‌رسد ال جی حداقل به نامگذاری یکی از این تکنولوژی‌های رقیب خود معترض است و آن را صرفا تاکتیکی بازاریابی می‌داند. این شرکت با انتشار مطلبی تفاوتهای تکنولوژی‌ تلویزیون‌های خود و سامسونگ را شرح داده است. شاید بد نباشد این مطلب را بخوانید هر چند به هر حال این ادعای یک سوی ماجراست و آن سوی ماجرا یعنی سامسونگ فعلا در این زمینه توضیحی نداده است: 

توضیح ال جی : 

« علامت‌های اختصاری در دنیای تلویزیون‌ها بسیار معمول هستند و به‌تازگی سامسونگ اصطلاح جدیدی به اسم QLED به این لیست اضافه کرده است. ولی این علامت به چه معنی است و چه تفاوتی با OLED دارد؟


موضوعات مرتبط: اقتصادیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسامسونگال جیفناوریرقابتشکایت

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 10:52 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

فواید مصرف روزانه زنجبیل
می دانید که زنجبیل علاوه بر اینکه برای بهبود ناراحتی های گوارشی مؤثر است می تواند به تسکین بسیاری از دردهای روزمره مانند میگرن نیز کمک کند؟

به گزارش بهداشت نیوز، می دانید که زنجبیل علاوه بر اینکه برای بهبود ناراحتی های گوارشی مؤثر است می تواند به تسکین بسیاری از دردهای روزمره مانند میگرن نیز کمک کند؟

زنجبیل یکی از بهترین ادویه هاست

 خواص بی نظیر آن برای سلامتی کاملا شناخته شده است. زنجبیل سرشار از ویتامین C است، به رفع ناراحتی های گوارشی کمک می کند، جریان خون را بهبود می بخشد و برای تسکین سردرد بسیار عالی است.

این ریشه خوراکی در همه مناطق دنیا به خصوص چین و پرو کشت می شود و کاربرد زیادی در آشپزی دارد زیرا عطر و طعم تند آن بی نظیر است. همچنین زنجبیل از دوران باستان نیز به عنوان یکی از ادویه های دارویی کاربرد داشته است.

خوشبختانه می توان زنجبیل را به شکل های مختلف در برنامه غذایی گنجاند و از فواید آن بهره مند شد.

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: علمیپزشکی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیزنجبیلهضم غذاگوارشادویه

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 10:47 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

یک مقام آگاه با تأیید قطع اپلیکیشن مسیریابی ویز به دلیل ماهیت صهیونیستی مدیران آن، گفت: موضوع این اپلیکیشن رسما روز چهارشنبه در جلسه کارگروه فیلترینگ بررسی می‌شود.

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، درباره قطع اپلیکیشن مسیریابی ویز در چند روز گذشته، گفت: روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه موضوع این اپلیکیشن مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

این منبع آگاه افزود: موضوع مطرح درباره این اپلیکیشن صهیونیستی بودن آن و عواقب ناشی از این موضوع است.

وی گفت: قطعی فعلی این اپلیکیشن با اخذ نظر اغلب اعضای کارگروه فیلترینگ صورت گرفته است.

گفتنی است از پنج شنبه هفته گذشته به دنبال حذف waze از کافه بازار این اپلیکیشن از دسترس خارج شد.


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفیلترفیلترینگاپلیکیشنکافه بازاراپلیکیشن waze

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 10:38 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن